Op afspraak is onze winkel geopend!

Wilt u een afspraak maken voor het langskomen in onze showroom om bijvoorbeeld een proefzit te maken, voor een advies gesprek of voor het bekijken van onze collectie? Maak dan minimaal 4 uur van tevoren een afspraak.

Afhalen met Click&Collect!

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst kan deze opgehaald worden, dit kan door het nieuwe Click&Collect! Na het plaatsen van uw bestelling zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen per mail of telefonisch. Gezamenlijk zullen wij een dag en tijd afspreken waarop u uw bestelling af kunt halen.

Voor het afhalen hebben wij een speciale ‘afhaal balie’ ingericht, zo kunt u veilig uw bestelling af komen halen. Houd hierbij de geldende regels in acht: houd 1,5 meter afstand en draag een mondkapje!

Wij blijven webshopbestellingen versturen!

Onze bezorgpartner blijft pakketten bezorgen. Wij kunnen dus de webshopbestellingen gewoon blijven versturen. Echter, door toenemende drukte bij pakketdiensten kan het zijn dat niet alle pakketten de volgende werkdag kunnen worden bezorgd. De levering van uw pakket kan hierdoor dus vertraagd zijn.

Besteld u meubelen bij ons online? En wenst u deze bezorgd te hebben? Dan vragen wij u hierover contact met ons op te nemen, of dit in de opmerkingen te vermelden tijdens het bestelproces

Wij blijven bezorgen!

Onze eigen chauffeurs komen nog steeds bij u thuis langs om de bestelde goederen te bezorgen. Hiervoor zijn door ons extra richtlijnen ingesteld die voor onze medewerkers en voor u ervoor zorgdragen dat deze door kan blijven gaan.

  • Onze bezorgers hebben handgel en doekjes mee en houden de hygiëne op een hoger niveau.
  • Zodra een medewerker last krijgt van verkoudheid, hoesten, keelpijn en/of verhoging dan blijft hij/zij direct thuis.
  • Onze medewerkers beperken fysiek contact, reinigen hun handen voor binnenkomst en houden gepaste afstand, wij schudden geen handen en dragen mondkapjes.
  • Onze bezorgplanning vraagt u vriendelijk het bedrag een dag van te voren over te maken, zodat de bezorgers geen betalingscontact met u hebben, en de 1,5 meter afstand gerespecteerd en gewaarborgd kan worden. Bij plaatsing van meubelen vragen wij u de ruimte even te verlaten.
  • Indien u als klant enigszins last heeft van de volgende kenmerken, of in contact bent geweest met iemand die het coronavirus heeft, vragen wij u direct om de afspraak te annuleren, of dat wij de goederen ongemonteerd bij uw voordeur mogen afzetten. Onze bezorgers mogen dan NIET bij u binnenkomen of contact met u maken.

Wij vragen uw begrip hiervoor. De kenmerken zijn, conform de richtlijnen van de RIVM, als volgt:

  • Neusverkoudheid
  • Hoesten
  • Keelpijn
  • Koorts
  • U bent in contact geweest met iemand die het coranavirus heeft en/of in quarantaine zit
  • U bent in een land geweest waar het coronavirus heerste op het moment dat u er was

Als wij de goederen voor uw deur mogen plaatsen, zonder met u visueel contact te hebben, dan vragen wij u van tevoren het aankoopbedrag over te maken.

Open voor reparatie, onderhoud en advies

Heeft u reparatie of onderhoud nodig voor uw meubelen? Of advies nodig voor onderhoud of meubelen? Op afspraak kunnen wij u hiermee helpen!

Wij kijken ernaar uit u te ontvangen!

Wij willen u danken voor uw begrip en vertrouwen. Wij doen ons uiterste best om u in deze moeilijke tijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en hopen u op afspraak te verwelkomen in onze gezellige showroom!