Onze showroom is gesloten, shop online!

Onze fysieke winkel is in ieder geval van tot en met 9 Februari 2021 gesloten; shop nu online! Onze collectie kunt u online bekijken en bestellen. Bij vragen, advies of hulp kunt u telefonisch of via de mail contact met ons opnemen. We zijn van dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur telefonisch beschikbaar om u van informatie te voorzien.

Open voor reparatie, onderhoud en advies

Heeft u reparatie of onderhoud nodig voor uw meubelen? Of advies nodig voor onderhoud of meubelen? Op afspraak kunnen wij u hiermee helpen!

Wij blijven bezorgen!

Onze eigen chauffeurs komen nog steeds bij u thuis langs om de bestelde goederen te bezorgen. Hiervoor zijn door ons extra richtlijnen ingesteld die voor onze medewerkers en voor u ervoor zorgdragen dat deze door kan blijven gaan.

  • Onze bezorgers hebben handgel en doekjes mee en houden de hygiëne op een hoger niveau.
  • Zodra een medewerker last krijgt van verkoudheid, hoesten, keelpijn en/of verhoging dan blijft hij/zij direct thuis.
  • Onze medewerkers beperken fysiek contact, reinigen hun handen voor binnenkomst en houden gepaste afstand, wij schudden geen handen en dragen mondkapjes.
  • Onze bezorgplanning vraagt u vriendelijk het bedrag een dag van te voren over te maken, zodat de bezorgers geen betalingscontact met u hebben, en de 1,5 meter afstand gerespecteerd en gewaarborgd kan worden. Bij plaatsing van meubelen vragen wij u de ruimte even te verlaten.
  • Indien u als klant enigszins last heeft van de volgende kenmerken, of in contact bent geweest met iemand die het coronavirus heeft, vragen wij u direct om de afspraak te annuleren, of dat wij de goederen ongemonteerd bij uw voordeur mogen afzetten. Onze bezorgers mogen dan NIET bij u binnenkomen of contact met u maken.

Wij vragen uw begrip hiervoor. De kenmerken zijn, conform de richtlijnen van de RIVM, als volgt:

  • Neusverkoudheid
  • Hoesten
  • Keelpijn
  • Koorts
  • U bent in contact geweest met iemand die het coranavirus heeft en/of in quarantaine zit
  • U bent in een land geweest waar het coronavirus heerste op het moment dat u er was

Als wij de goederen voor uw deur mogen plaatsen, zonder met u visueel contact te hebben, dan vragen wij u van tevoren het aankoopbedrag over te maken.

Wìj blijven webshopbestellingen versturen!

Onze bezorgpartner blijft pakketten bezorgen. Wij kunnen dus de webshopbestellingen gewoon blijven versturen. Echter, door toenemende drukte bij pakketdiensten kan het zijn dat niet alle pakketten de volgende werkdag kunnen worden bezorgd. De levering van uw pakket kan hierdoor dus vertraagd zijn.

Besteld u meubelen bij ons online? En wenst u deze bezorgd te hebben? Dan vragen wij u hierover contact met ons op te nemen, of dit in de opmerkingen te vermelden tijdens het bestelproces.

Afhalen blijft mogelijk!

Voor reeds bestelde producten, maar ook online bestellingen blijft het mogelijk om deze af te halen. Indien u wenst uw bestelling op te halen: neem dan telefonisch of per mail contact met ons op om een afspraak te maken voor het afhalen. Let Op! Afhalen is alleen toegestaan met een reeds gemaakte afspraak.

Interieuradvies online, op afstand of aan huis!

Onze winkeldeuren zijn helaas gesloten. Maar interieur- en kleuradvies geven wij nog steeds! Dit is online mogelijk, maar ook op afstand via bijvoorbeeld videobellen of whatsapp. Ook is het mogelijk om een afspraak te maken voor interieuradvies aan huis.
Wij zullen hiervoor altijd vragen om foto’s van uw interieur en een plattegrond van de ruimte(n).
Neem voor passend advies, meer informatie of het maken van een afspraak contact met ons op. Dit kan per mail naar: info@winjewanje.nl
Maar u kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen via de bekende social media kanalen; Facebook en Instagram

Wij willen u danken voor uw begrip en vertrouwen. Wij doen ons uiterste best om u in deze moeilijke tijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en hopen u na 9 Februari 2021 weer te mogen verwelkomen in onze gezellige showroom!